سؤالات متداول رانندگان

شرایط لغو سفر به چه صورت است؟
هر راننده (سفیر) تپسی در طول روز می‌تواند 2 مرتبه از گزینه لغو سفر استفاده کند و چنانچه مسافر هم در مقصد خود حاضر نشود 2 مرتبه دیگر امکان استفاده از این گزینه را دارد که در مجموع 4 مرتبه خواهد بود. در صورت اقدام به لغو سفر بیشتر به‌ازای هر مرتبه مبلغ 2000 تومان از اعتبار راننده (سفیر) کسر خواهد شد.
چرا بعضی اوقات هزینه سفر در ابتدا و انتهای آن متفاوت است؟
درصورتی‌که مقصد مسافر با مختصات تعیین شده در زمان درخواست سفر متفاوت باشد، اپلیکیشن تپسی هزینه سفر را به‌صورت خودکار طبق مختصات جدید محاسبه و اعلام می‌کند.
نحوه واریز اعتبار تپسی به چه صورت است؟
تسویه‌حساب تپسی به دو شکل روزانه و لحظه‌ای است که به شرح زیر است:
تسویه روزانه:
هنگامی‌که شما شماره شبای خود را وارد نرم‌افزار سفیران تپسی می‌کنید، درآمد شما، پس از پایان روز، توسط تپسی به‌حسابتان واریز می‌شود.
تسویه لحظه‌ای:
چنانچه شماره شبای شما مربوط به یکی از بانک‌های پاسارگاد، سامان، ملی، تجارت، صادرات و ملت باشد شما با فعال‌کردن گزینه تسویه روزانه درون نرم‌افزار خود می‌توانید تا 5 مرتبه در روز از امکان تسویه اعتبار در لحظه استفاده کنید.
نحوه پرداخت هزینه سفر به چه صورت است؟
هزینه هر سفر تپسی به دو صورت نقدی یا اعتباری (از طریق نرم‌افزار) و به انتخاب مسافر به شما پرداخت می‌شود.
چگونه درخواست‌های سفر بیشتری دریافت کنم؟
در نقشه صفحه اول نرم‌افزار سفیران تپسی نقاط قرمز رنگی وجود که دارد که بر روی آن‌ها درصدی نوشته شده است، این بدین معناست که شما با ورود به آن نقاط، سفرهای بیشتری با درصد مشخصی از افزایش قیمت را دریافت خواهید کرد.
مهلت تحویل عدم سوءپیشینه چقدر است؟
هنگامی‌که شما در ناوگان تپسی ثبت‌نام می‌کنید وضعیت عدم سو پیشینه‌ی شما به‌صورت خودکار توسط تیم امنیت تپسی و با استعلام از پلیس انجام شده و به اطلاع شما می‌رسد.
چگونه می‌توانم راننده تپسی شوم؟
برای پیوستن به ناوگان تپسی، راه‌های زیر اقدام کنید:
  • مراجعه حضوری به بازاریابان میدانی در سطح شهر
  • مراجعه به سایت زیر و ثبت‌نام غیرحضوری: https://join.tapsi.ir
  • تماس با شماره 1630 و ثبت‌نام غیرحضوری
معرفی راننده جدید در تپسی چگونه است؟
برای معرفی راننده جدید در تپسی، می‌توانید به گزینه‌ی معرفی سفیر در درون نرم‌افزار رانندگان (سفیران) تپسی مراجعه کنید و اطلاعات شخص مورد نظر را وارد کنید.
امتیاز رانندگان در تپسی چیست؟
پس از پایان هر سفر مسافری که شما به مقصد رسانده‌اید در نرم‌افزار خود با ذکر دلایل مثبت و منفی به شما امتیاز می‌دهد که بر اساس تجربه‌ی سفری که با شما داشته، خواهد بود.
شرایط انجام سفرهای خدماتی (حمل مرسوله، نامه و...) چگونه است؟
درخواست‌های سفر خدماتی با عنوان سفر پیک برای رانندگان (سفیران) ارسال خواهد شد که ویژه‌ی حمل مرسولات است.
چگونه می‌توانم اطلاعات کاملی در مورد تپسی داشته باشم؟
با مراجعه به شبکه‌های اجتماعی سفیران و تماشای ویدئو‌های آموزشی موجود در صندوق پیام درون نرم‌افزار خود می‌توانید آشنایی کاملی با تپسی داشته باشید. همچنین با مراجعه به قسمت پشتیبانی نرم‌افزار خود می‌توانید سؤالات خود را با ثبت تیکت (درخواست پشتیبانی متنی درون نرم‌افزار) از کارشناسان و همکاران خود در تپسی بپرسید.
اینستاگرام رسمی سفیران (رانندگان) تپسی:
http://www.instagram.com/tapsi.safiran