سؤالات متداول مسافران
کد تخفیف تپسی را چگونه میتوانم در اپلیکیشن ثبت کنم؟
درصورت تمایل به استفاده از کد تخفیف تپسی، بایستی پیش از انجام سفر، آن را در قسمت «کد تخفیف» وارد کرده و ثبت نمایید.
پیامکی مبنیبر فعالشدن تخفیف تپسی دریافت کردهام ولی کد تخفیفی موجود نیست. چگونه باید از تخفیفم استفاده کنم؟
در صورت دریافت پیامک فعالشدن تخفیف تپسی، نیازی به ثبت کد تخفیف توسط شما وجود ندارد. کافیست با شمارهای که از آن پیامک دریافت کردهاید در اپلیکیشن تپسی یا نسخه وب تپسی وارد شوید و مبدأ و مقصد سفر را مشخص کنید، مبلغ تخفیف در قسمت قیمت سفر قابلمشاهده است.
چگونه میتوانم با معرفی تپسی به دوستانم، هدیه بگیرم؟
درصورتیکه طرح معرفی مسافر در شهر شما فعال باشد، شما میتوانید با مراجعه به قسمت معرفی به دوستان در اپلیکیشن تپسی، کد معرف خود را دریافت نموده و آن را از طریق پیامک، تلگرام یا ایمیل با دوستان خود به اشتراک بگذارید. درصورتیکه دوستان شما در هنگام نامنویسی یا پیش از ثبت اولین درخواست سفرشان کد معرف شما را در قسمت کد هدیه و تخفیف اپلیکیشن وارد کنند، اولین سفر آنها شامل تخفیف میشود. در ضمن، پس از انجام این سفر شما نیز بهعنوان معرف، کد هدیه دریافت خواهید کرد.
چرا علیرغم اینکه کد معرف خود را برای دوستانم ارسال کردم، کد هدیه به من تعلق نگرفته است؟
در صورت فعال بودن کد معرفی در شهر شما، برای استفاده از کد هدیه، لازم است تا دوستانتان علاوه بر ثبت کد معرف شما در اپلیکیشن تپسی، اولین سفر خود را انجام دهند. بنابراین اگر کد معرف خود را برای دوستانتان ارسال کردهاید، لطفاً مطمئن شوید که آنها کد را بهدرستی وارد کرده و اولین سفر خود را نیز طی مهلت مقرر با تپسی انجام داده باشند.
آیا تپسی سفرهای خدماتی (برای حمل بسته، نامه و...) انجام میدهد؟
بله، برای ارسال بستههای خود میتوانید از سرویس اتوپیک (ارسال بسته با خودرو) و یا موتوپیک (ارسال بسته با موتور) استفاده کنید.
هزینه سفر در تپسی چگونه محاسبه میشود؟
قیمت تپسی با توجه به ترافیک مسیر، مسافت طیشده، استهلاک خودرو، احتمال پیدا شدن راننده بهصورت هوشمند و در لحظه محاسبه میشود.
چرا پس از کسر مبلغ از حساب بانکی، این مبلغ به اعتبار من در اپلیکیشن اضافه نشده؟
این اشکال در بعضی موارد به دلیل اختلال در سیستم پرداخت اینترنتی رخ میدهد، اما ظرف 72 ساعت مبلغ مذکور به حسابتان بازمیگردد.
آیا میتوانم قبل از انجام سفر بعدی خودم، کد هدیهام را انتخاب کنم؟
در صورتی که در حساب خود چندین کد هدیه داشته باشید میتوانید با مراجعه به بخش کد هدیه و تخفیف کد موردنظر خود را انتخاب کنید تا در سفر بعدی مورداستفاده قرار گیرد.
آیا میتوانم در سفر از کد تخفیف استفاده نکنم؟
خیر. درصورتیکه دارای کد هدیه یا تخفیف هستید، حتماً باید از این کد استفاده نمایید.
چگونه میتوانم از پنل سازمانی استفاده کنم؟
شما میتوانید فرم ثبتنام پنل سازمانی را تکمیل و ارسال نمایید. اطلاعات دسترسی به پنل سازمانی پس از دو روز کاری به ایمیل شما ارسال میشود.
شرایط درخواست نمایندگی یا همکاری با تپسی در شهرهای دیگر چگونه است؟
میتوانید درخواست خود را همراه با رزومه کامل خود که شامل سابقه کاری و تحصیلی شما است به ایمیل info@tapsi.cab ارسال فرمایید. رزومه شما بررسی شده و در آرشیو اطلاعات ما نگهداری میشود. هر زمان که شرکت تصمیم به آغاز فعالیت در شهر مورد درخواست شما را داشته باشد با شما تماس گرفته خواهد شد.