امنیت سفر

ما تلاش می‌کنیم با کمک گرفتن از قابلیت‌های تکنولوژی و تدوین فرایندهای دقیق و کیفی، امنیت و آرامش خاطر شما را در سفر با تپسی تامین کنیم. از شما هم درخواست می‌کنیم با امکانات اپلیکیشن تپسی که مرتبط با افزایش امنیت سفر است، آشنا شوید و از آنها به درستی استفاده کنید.

پیش از سفر

  • امکان سوار شدن در مبدا مورد نظر شما

    سفیران تپسی، طبق مکانی که شما به عنوان مبدا روی نقشه اپلیکیشن مشخص کرده‌اید، به درب منزل یا محل مورد نظر شما خواهند آمد. بنابراین شما می‌توانید تا لحظه رسیدن خودرو، در محل مورد نظرتان خودتان باقی بمانید.

    لطفا دقت کنید که سفیران موظف هستند به مبدا مشخص شده روی نقشه مراجعه کنند. بنابراین چنانچه از شما خواسته شد در نقطه‌ی دیگری سوار شوید، با پشتیبانی تماس بگیرید.

  • امکان کنترل مشخصات خودرو

    بعد از ثبت درخواست سفر و پذیرش درخواست از سمت سفیر، مشخصات کامل خودرو به همراه تصویر و اسم سفیر، برای شما نمایش داده می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با کنترل تصویر سفیر و مشخصات خودرو، با اطمینان خاطر سفر خود را آغاز کنید.

    دقت کنید چنانچه مشخصات سفیر و خودرو، با آنچه در اپلیکیشن برایتان نمایش داده شده یکی نبود، به هیچ وجه سفر را آغاز نکنید و با پشتیبانی تپسی تماس بگیرید.

  • امکان استفاده از تماس ناشناس

    زمانی که یکی از سفیران تپسی، درخواست مسافر را قبول می‌کند، اطلاعات تماس سفیر و مسافر در اختیار طرفین قرار داده می‌شود تا در صورت نیاز، بتوانند با یکدیگر تماس بگیرند. اما ممکن است شما مایل نباشید شماره تماس شما، در اختیار سفیران قرار بگیرد.

    در اپلیکیشن تپسی، این امکان در اختیار شما قرار داده شده تا در چنین مواقعی، از امکان «تماس ناشناس« استفاده کنید. با استفاده از این امکان، زمانی که مسافر یا سفیر با یکدیگر تماس بگیرند، شماره‌هایشان به یکدیگر نمایش داده نخواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و چگونگی فعال‌سازی، اینجا کلیک کنید.

در حین سفر

  • امکان به اشتراک گذاری سفر

    در اپلیکشین تپسی، این امکان برای شما در نظر گرفته شده که از زمان آغاز سفر، اطلاعات سفر خود را با نزدیکان خودتان به اشتراک بگذارید. با این کار، نزدیکان شما در جریان نام سفیر، نوع و شماره پلاک خودرویی که با آن در حال سفر هستید و موقعیت مکانی شما قرار خواهند گرفت و قادر خواهند بود سفر شما را لحظه به لحظه روی نقشه دنبال کنند.

  • امکان تماس با پشتیبانی

    چنانچه در حین سفر با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید. تیم پشتیبانی تپسی، 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما هستند.

  • امکان تماس با تیم امنیت

    اگر در حین سفر، به هر دلیلی احساس خطر کردید، می‌توانید با استفاده از دکمه‌ی «ارسال پیام اضطراری به واحد امنیت» با تیم امنیت تپسی مرتبط شوید. همکاران ما در تیم امنیت، شرایط را بررسی کرده و در صورت لزوم، با اطلاع از موقعیت مکانی شما، اقدامات لازم مانند تماس با پلیس 110، تماس با اورژانس و ... را انجام خواهد داد.

بعد از سفر

  • امتیازدهی به سفیر

    شما می‌توانید با ارائه‌ی امتیاز مورد نظرخودتان به سفیر و بیان نکات و انتقاداتتان، در ارزیابی و تعیین صلاحیت سفیران، شریک باشید. سفیرانی که در مجموع 20 سفر، میانگین امتیازشان کمتر از 8 باشد، با سفیران شایسته‌تر جایگزین خواهند شد.