قوانین و مقررات باشگاه مشتریان - سفینه تپسی

به پاس قدردانی از همراهی مسافران گرامی تپسی، باشگاه مشتریان - سفینه تپسی راه اندازی شده است. این باشگاه تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. مشتریان محترم با ثبت نام در این باشگاه، قوانین و مقررات ذیل را پذیرفته و شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس (تپسی) ، به عنوان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی قوانین باشگاه مشتریان، اين اختيار را دارد تا تغييرات مد نظر خود در هر زمانی در ضوابط و مقررات اعلامی اعمال دارد. این تغییرات به محض انتشار در این صفحه قابل اجرا خواهد بود.

۱- تپسی همواره اين اختيار را دارد تا درخواست مشتریان را كه جهت عضويت در باشگاه در اپلیکیشن ثبت نام می نمایند را بررسي و در خصوص پذيرش و يا رد هر یک از آنها تصميم گيري کند. پذيرفته شدن افراد در باشگاه، محدودكننده اختيارات تپسی در سلب عضویت اعطا شده به عضو نخواهد بود و هرگاه هر يك از اعضاء حسب تشخیص تپسی مقررات این باشگاه را نقض نماید؛ تپسی می‌تواند بدون اعلام قبلي با حذف تعهدات و ستاره های اعطائي، عضویت عضو متخلف را سلب نماید.

۲- تنها اشخاص حقیقی می توانند در باشگاه عضو شوند.

۳- مشتریان با ثبت نام در باشگاه مشتریان تپسی به طور قطع و غيرقابل عدول، حق هرگونه ادعا و اعتراضي را نسبت به تصميمات باشگاه را از خود سلب و ساقط نمودند.

۴- اعضا حق درج اطلاعات شخص دیگری غیر از خود را جهت ثبت ‌نام نداشته و تعهد می‌نمایند که اطلاعات خود را به صورت صحیح وارد نماید. در صورت ورود اطلاعات غلط، کلیه مسؤولیت های آن به عهده‌ عضو می‌باشد.

۵- تغيير در باشگاه، توقف فعالیت و یا منحل کردن باشگاه، حذف/کاهش ستاره‌های اعطايي، تغییر جوایز و نوع پاداش و غیره به صورت کامل در اختيار تپسی می باشد.

۶- هرگاه براي تپسی محرز شود كه اعضا از طریق انجام سفرهای غیر واقعی و یا با روش های دیگری که مغایر با قوانین و مقررات تپسی است اقدام به کسب امتیاز نموده اند؛ باشگاه اين اختيار را دارد كه بدون اعلام قبلي از ادامه فعاليت اعضا متخلف جلوگیری نماید و حسب صلاحدید خود نسبت به حذف ستاره های اعطايي، معلق کردن، مسدودسازی و یا کاهش سطح، تصمیم گیری نماید.

۷- تمامي محتويات منتشره در باشگاه ازجمله متن ها، تصاوير، لوگوها، نمادها، عكس ها جز اموال و دارایی های تپسی محسوب شده و هرگونه استفاده غیر مجاز از موارد یاد شده پيگرد قانوني خواهد داشت.

۸- تپسی هیچ گونه مسئولیتی در قبال مشکلات ایجاد شده در جوایزی که توسط کسب و کارهای دیگر در سفینه تپسی ارائه می‌شود، بر عهده ندارد. در صورت بروز مشکل، تپسی حتي الامكان تمامي تلاش خود را جهت رفع مشكل به كار خواهد گرفت.

۹- مشخصات جوایز/ کدهای تخفیف و شرایط استفاده از آنها به صورت کامل در قسمت مربوطه در باشگاه توضیح داده شده است و اعضا با اطلاع کامل از شرایط اقدام به انتخاب جوایز می نمایند. در صورت انتخاب جوایز امکان تغییر آنها وجود ندارد.